Kontakt

Obecní úřad Dyje

Dyje č.p.128

669 02 Znojmo

Tel.: +420 515 234 410
Email: obecdyje@volny.cz

Menu

Kampaň očkování pro seniory 80 proti COVID 19

TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021

Vážení dárci, i letos můžete darovat v rámci Tříkrálové sbírky. Pokladničky jsou umístěny na Obecním úřadě v Dyji a v kostele

Zájemci mohou přispět i přímo na:     sbírkový účet č. 66008822/0800 VS: 77706700 Zde je také důležité vyplnit uvedený variabilní symbol, který určuje, že dar přijde na Charitu Znojmo nebo do online kasičky na Tříkrálová sbírka online pokladnička Darujte onlilne!

Cíl sbírky zůstává vždy stejný a to je spolu s Vámi  pomoci lidem v nouzi. Za Váš dar děkujeme.

Znojmo Tříkrálová sbírka 2021

 

 

Rozpis svozu odpadů 2021 Dyje

Ke stažení:
FileDescriptionFile size
Download this file (Rozpis vyvozu odpadu Dyje rok 2021.pdf)Rozpis vyvozu odpadu Dyje rok 2021.pdf 138 kB
Informace pro občany o provozu na obecním a hrazení místních poplatků v roce 2021
 
  Informace o placení místních poplatků v roce 2021

 Místní poplatky upřednostňujeme hradit bezhotovostně na účet číslo 12524741/0100 u KB,  do pozn. uvést jméno a bydliště poplatníka.
  • Poplatek ze psů:  za jednoho psa je 60,- Kč, za každého dalšího psa, 100,- Kč.
  • Splatnost poplatku je do 31. března 2021.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • Poplatek za odvoz komunálního odpadu: sazba je 300,- Kč za jednoho poplatníka.

- Osvobozeny od poplatku jsou fyzické osoby v roce, ve kterém se narodili do 18-ti let věku, a to do konce příslušného kalendářního roku. 

- Osvobozeny od poplatku jsou fyzické osoby v roce dovršení 65-ti let, a to do konce příslušného kalendářního roku, a starší.

  • Splatnost poplatku je do 30. června 2021.

 
Jiří Staněk, starosta

Vláda podle čl. 6 odst. 2 ústavního zákona č. 110/1998 Sb., o bezpečnosti České republiky, prodlužuje do 22. ledna 2021 nouzový stav.

 

Vláda s účinností ode dne 28. října 2020 od 00:00 hod. do dne 22. ledna 2021 do 23:59 hod.

I. zakazuje volný pohyb osob na území celé České republiky v době od 21:00 hod. do 04:59 hod. s výjimkou

1. cest do zaměstnání a k výkonu podnikatelské nebo jiné obdobné činnosti a k výkonu povinnosti veřejného funkcionáře nebo ústavního činitele a zpět do místa bydliště,

2. výkonu povolání,

3. výkonu činností sloužících k zajištění

a) bezpečnosti, vnitřního pořádku a řešení krizové situace,

b) ochrany zdraví, poskytování zdravotní nebo sociální péče,

c) veřejné hromadné dopravy a další infrastruktury,

d) služeb pro obyvatele, včetně zásobování a rozvážkové služby,

4. neodkladných cest, jejichž uskutečnění je nezbytně nutné i v nočních hodinách z důvodu ochrany života, zdraví, majetku nebo jiných zákonem chráněných zájmů,

5. venčení psů do 500 metrů od místa bydliště;

II. zakazuje volný pohyb osob na území celé České republiky v době od 05:00 hod. do 20:59 hod. s výjimkou

1. cest do zaměstnání a k výkonu podnikatelské nebo jiné obdobné činnosti a k výkonu povinnosti veřejného funkcionáře nebo ústavního činitele,

2. nezbytných cest za rodinou nebo osobami blízkými,

3. cest nezbytně nutných k obstarávání základních životních potřeb (např. nákup potravin, léků a zdravotnických prostředků, hygienického zboží, kosmetiky a jiného drogistického zboží, krmiv a dalších potřeb pro zvířata), včetně potřeb osob příbuzných a blízkých, zajištění péče o děti, zajištění péče o zvířata, využívání nezbytných finančních a poštovních služeb, doplnění pohonných hmot, odkládání odpadu,

4. cest nezbytně nutných k zajištění potřeb a služeb podle bodu 3 pro jinou osobu (např. dobrovolnictví, sousedská výpomoc),

5. cest do zdravotnických zařízení a zařízení sociálních služeb, včetně zajištění nezbytného doprovodu příbuzných a osob blízkých, a do zařízení veterinární péče,

6. cest za účelem vyřízení neodkladných úředních záležitostí, včetně zajištění nezbytného doprovodu příbuzných a osob blízkých,

7. výkonu povolání nebo činností sloužících k zajištění

a) bezpečnosti, vnitřního pořádku a řešení krizové situace,

b) ochrany zdraví, poskytování zdravotní nebo sociální péče, včetně dobrovolnické činnosti,

c) individuální duchovní péče a služby,

d) veřejné hromadné dopravy a další infrastruktury,

e) služeb pro obyvatele, včetně zásobování a rozvážkové služby,

f) veterinární péče,

8. cest za účelem pobytu v přírodě nebo parcích a pobytu tam,

9. cest do vlastních rekreačních objektů a pobytu v nich,

10. cest za účelem vycestování z České republiky,

11. účasti na svatbě a pohřbu, v počtu ne vyšším než 10 osob, a návštěvy hřbitova,

12. cest zpět do místa svého bydliště;

III. nařizuje

1. omezit pohyb na veřejně přístupných místech na dobu nezbytně nutnou a pobývat v místě svého bydliště s výjimkou případů uvedených v bodech I. a II.,

2. omezit kontakty s jinými osobami na nezbytně nutnou míru,

3. pobývat na veřejně přístupných místech nejvýše v počtu dvou osob, s výjimkou

– členů domácnosti,

– zaměstnanců vykonávajících práci pro stejného zaměstnavatele,

– osob společně vykonávajících podnikatelskou nebo jinou obdobnou činnost,

– osob, které společně konají činnost, ke které jsou povinny podle zákona, a je tuto činnost nezbytné konat ve vyšším počtu osob,

– dětí, žáků a studentů při poskytování vzdělávání ve školách či školských zařízeních, a zachovávat při kontaktu s ostatními osobami odstup nejméně 2 metry, pokud to je možné,

4. zaměstnavatelům využívat práci na dálku, pokud ji zaměstnanci mohou vzhledem k charakteru práce a provozním podmínkám vykonávat v místě bydliště;

IV. omezuje právo pokojně se shromažďovat podle zákona č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím, ve znění pozdějších předpisů, tak, že shromáždění se může účastnit celkem nejvýše 100 účastníků, a to ve skupinách po nejvýše 20 účastnících a při zachování rozestupů mezi skupinami účastníků alespoň 2 metry, přičemž každý účastník je povinen mít ochranný prostředek dýchacích cest (nos, ústa), který brání šíření kapének;

V. doporučuje

1. zaměstnavatelům

a) podporovat dovolené a placené volno pro zaměstnance a obdobné nástroje uvedené v kolektivní

smlouvě,

b) omezit výkon prací, které nejsou významné pro zachování činnosti zaměstnavatele,

2. zachovávat při kontaktu s ostatními osobami ve veřejných prostorách odstup nejméně 2 metry (např. při nákupu),

3. využívat z hygienických důvodů přednostně bezhotovostní platební styk,

4. osobám zajišťujícím služby podle bodu I/7 omezit přímý kontakt se zákazníky;

Obecní úřad Dyje v termínu od 12. října 2020 bude fungovat v omezeném režimu. Pondělí od 18:00 do 19:00 hodin ZAVŘENO

Pro veřejnost bude otevřeno vždy v pondělí a ve středu od 8:00 – 13:00 hodin

Prosíme občany, aby osobní návštěvou úřadu řešili pouze nezbytné a neodkladné záležitosti a upřednostňovali elektronickou a telefonickou komunikaci s úřadem. 

Jiří Staněk, starosta

Doporučení COVID prevence 3R

Organizátoři akce "Pohybem pro Stelku" a paní Stela Doležalová moc děkují všem, kteří se zúčastnili sportovního dopoledne a zároveň věří, že jste si dopoledne užili a pobavili se. Veliké DÍKY patří všem přispívajícím na pomůcky pro Stelinku, kterých bylo nad očekávání.

Obecní úřad Dyje

V sobotu 22. 8. 2020 se uskutečnil fotbalový zápas pro chlapy a chlapce z Dyje. Všem, kteří se zúčastnili teto akce, děkujeme. Panu Janu Selingerovi děkujeme za zorganizování zápasu.

V sobotu 27. 6. 2020 se děti se svými rodiči vydali vláčkem z Dyje do Znojma a zpět. Výlet se náramně vydařil. Velké poděkování patří Lence Pleškové za zorganizování celé akce.                               

Příspěvek od Mgr. Petry Hřebíčkové

V neděli 28. 6. 2020 se v Dyji na hřišti uskutečnil SRANDAMAČ ve fotbale. Turnaje se zúčastnily celkem tři týmy - maminky, tatínkové a  děti. Turnaj byl velice napínavý a plný hůmorných okamžiků. Od samého začátku bylo vidět, že děti mají natrénováno a celý turnaj nakonec vyhrály.

Velmi si vážíme podpory Vás - rodičů, prarodičů, kteří jste nám s celou akcí pomáhali. Za to všechno Vám moc děkujeme.

Všem přejeme krásné prázdniny a v srpnu se na všechny opět těšíme.

Za celý tým Hřebíčková

obec na web

 

Mobilní aplikace Vás bude informovat přímo do vašeho mobilního zařízení o novinkách z obcí ve vašem okolí.

V sobotu 22. února se v naší obci uskutečnil průvod masopustních mask za doprovodu hudby. 

autor fotek : Jiří Fiala